fredag 24 augusti 2007

Kan man höra vilka kläder radioprataren har på sig?

De flesta skulle säkert svara "nej" på den frågan. Och ha rätt. Samtidigt brukar det sägas att rösten kan bära fram många nyanser som inte har med varken det som sägs eller rösten i sig att göra. T ex hörs det om den som pratar i radion gör det med ett leende eller inte. Samma sak ifall den som snackar står upp eller sitter ner, rör på armar och ben eller är stel som en pinne.

Faktum är att under augusti har vid ett tillfälle en person medverkat i radio helnaken. På bästa sändningstid och utan att påpeka bristen på klädval. Det lär finnas fotografiska bevis också, även om jag missade hela tillställningen.
Vem det var som tog av sig? Ja, gissa det du! Får jag in minst tre gissningar i kommentarerna på det här inlägget lovar att jag under nästa vecka - min sista på stationen - försöka få loss en av bilderna och berättelsen runt nakenradion!

Njut av helgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara Tora? Hoppas, hoppas!

Anonym sa...

Nej, jag tror att det var Rolf och Gerhard som prövade höstens mode...

Anonym sa...

Eller RadioVikarien själv? P-G kan det inte vara i alla fall, för han har haft semester.
/Gossen