torsdag 5 juli 2007

Välkommen!

Här är det. Första inlägget på den här bloggen. Som kom till lite av en slump.

Jag har alltså precis börjat sommarjobba på lokalradion; Sveriges Radio Västerbotten. Det är nästan bara vikarier inne då ordinarie personal gått på semester.
Upptäckte att mina inloggningsupgifter gett mig tillgång till mer än vad en vikarie borde ha tillgång till. Har inte hunnit kolla upp exakt allt ännu, men t ex kan jag ordna en länk till den här bloggen från SR Västerbottens hemsida. Kul!

Okej. Då blir det här stället där jag skall reflektera över tillvaron som sommarvikarie på SR Västerbotten och avslöja en och annan sak som du som lyssnare inte visste om stället och dess ordinarie personal. Va? Inte lyssnare? Det är bara att lyssna via nätet! Gå in på hemsidan via länken ovan och klicka på Lyssna direkt eller kolla in senaste 30 dagarna i arkivet.

Vi hörs!

Inga kommentarer: